Du kan lämna ett meddelande på ***************** från 9.00 EST till 17.00 EST eller skicka ett e-postmeddelande till [email protected]. Vi svarar på alla kundförfrågningar inom 24 timmar på arbetsdagar. Du kan se våra bästa erbjudanden på startsidan för www.beautyonboard.se. Vi erbjuder en rad säsongsbetonade kampanjer under hela året. Om du har en kod anger du den bara i kassan för att få rabatt på ditt köp. Vi accepterar returer av oanvända varor inom 30 dagar efter leverans. Om du vill gå vidare och returnera hela eller delar av din beställning, vänligen läs vår retur- och återbetalningspolicy här och kontakta oss sedan på [email protected] med ditt ordernummer. Fall av returer där köparen ångrar sig, till exempel en vara som inte passade, inte gillade färgen/kvaliteten, beställde av misstag, köptes någon annanstans etc., kommer att hanteras separat. När din beställning har lagts får du ett automatiskt e-postmeddelande med ditt ordernummer och information om ditt köp. Vi behandlar våra beställningar mycket snabbt och kan tyvärr vanligtvis inte göra ändringar efter att en beställning har lagts i mer än 24 timmar. Om du upptäcker felet direkt, vänligen skicka ett e-postmeddelande till [email protected] för att se om en ändring kan göras. Alla beställningar behandlas inom 2–3 arbetsdagar. Se till att du kontrollerar dinSkräppost, Skräppost eller Kampanjer-mapp ifall mejlet hamnade där istället för i din inkorg. För att ytterligare säkerställa att våra bekräftelsemejl når dig kan du lägga till adressen [email protected] i din lista över betrodda avsändare för att säkerställa att din bekräftelse inte skickas till någon av dessa mappar. Om du har kontrollerat dessa mappar och den fortfarande saknas, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig gärna. Om din beställning returneras till avsändaren kommer vi att kontakta dig via e-post på samma e-postadress som angavs vid utcheckningen. Om du upptäcker att din spårningslänk anger att din beställning returneras till avsändaren, vänligen skicka ett e-postmeddelande till oss på [email protected] och meddela oss så att vi kan undersöka ärendet ordentligt. Om du tror att du har mottagit en defekt, skadad eller felaktig produkt, vänligen skicka ett foto eller en video av varan och en kort förklaring av felet till [email protected]. Vi behöver också fotot på spårningsnumret på själva paketet så att vi kan undersöka det direkt. Om du har anledning att misstänka att ditt paket har blivit stulet (till exempel om din orderstatus är ”Levererad” men du aldrig har mottagit det), måste du vänta i 5 dagar. Under den tiden kan statusen ändras, eller ett fellevererat paket kan returneras till avsändaren. Om det inte händer måste du göra en polisanmälan inom 5 dagar efter statusuppdateringen. Skicka en kopia av polisanmälan och det tilldelade polisanmälningsnumret till oss så att vi kan granska ditt ärende. Förfalskning av anmälningar kommer att få rättsliga konsekvenser. Vi accepterar betalning via PayPal och med alla större kreditkort inklusive Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit, Visa Electron (Storbritannien), Klarna, Google Pay och Apple Pay. Var medveten om eventuella avgifter för gränsöverskridande transaktioner. Betalningar kan nekas av olika anledningar. Om du upplever att ditt kort har nekats av misstag, vänligen gör en ny beställning via vår webbplats och kontrollera att adressen är korrekt. Välj de varor du vill köpa och lägg dem i varukorgen. Kontrollera innehållet i din varukorg innan du går vidare till nästa steg. Fyll i de obligatoriska fälten med informationen som gör det möjligt för oss att leverera din beställning till dig. Välj betalningsmetod, ange betalningsuppgifterna och bekräfta köpet. Du kommer att få ett automatiskt e-postmeddelande som bekräftar din beställning och innehåller viktig information om den. Spara detta e-postmeddelande för framtida bruk tills du mottagit ditt paket. Vänligen se vår Leveranspolicy för mer information. Du får ett automatiskt e-postmeddelande med spårningsinformation så snart din beställning skickas. Observera att det tar upp till 48 timmar innan den första skanningen visas. Frakten är helt gratis. Ingen tull/moms tillkommer vid leverans av varorna.Allmänna frågor
Beställningsfrågor
Betalningsfrågor
Fraktfrågor
Genom att besöka, köpa från eller använda någon del av Beautyonboard.se-webbplatsen godkänner du all information som anges på denna FAQ-sida, såväl som våra policyer.