Avbeställning av beställning
Vi erbjuder omedelbar avbeställning av beställningar upp till 24 timmar efter köpet. Om du ångrar dig inom den tiden, kontakta oss på [email protected], så avbryter vi beställningen och återbetalar hela beloppet så snart vi mottagit din begäran. Observera att en beställning inte kan avbeställas efter att den har gått till behandling.
Returer och återbetalningar
Observera att vi inte kan behandla återbetalningar eller godkänna återbetalningsbegäran förrän din beställning har levererats. Se nedan för mer information om returer och återbetalningar.
Om du inte är helt nöjd med ditt köp har du rätt att returnera dina varor inom 30 dagar efter leverans. Du får öppna paketet och kontrollera innehållet. Vi accepterar dock endast returer av helt oanvända varor i nyskick, inklusive all originalförpackning. Vänligen kontakta oss innan du skickar tillbaka varan. Beauty on board ansvarar inte för returer som skickats utan godkännande. För att gå vidare med en returförfrågan, mejla [email protected] med ditt ordernummer och vilka varor du vill returnera.
Alla returer måste inkludera originalfakturan eller en lapp med ditt fullständiga namn, e-postadressen som angavs vid beställning samt order-ID.
Om vi bedömer att produkten inte har returnerats i helt ursprungligt skick förbehåller vi oss rätten att neka återbetalning eller dra av motsvarande skada från återbetalningsbeloppet.
Returer ska skickas till följande adress:
*********************
För att initiera en retur, kontakta oss på [email protected]. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur kommer inte att accepteras.
SKICKA INTE din vara tillbaka till tillverkaren.
Observera att du själv ansvarar för att betala returfrakten. Fraktkostnader är ej återbetalningsbara.
Alla returer ska skickas med spårbar metod. För din säkerhet, se till att tillhandahålla spårningsnummer till oss och spara kvitto på försändelsen. Beauty on board ansvarar inte för förlorade returpaket utan spårning.
När vi mottagit dina varor kommer det totala beloppet för returnerade produkter att återbetalas till ursprunglig betalningsmetod. Vänligen tillåt upp till 14 arbetsdagar innan återbetalningen syns på ditt kontoutdrag. Ingen återbetalning sker förrän varorna har mottagits och kontrollerats av oss.
Reklamationer för saknade varor
Observera att begäran om saknat paket endast är giltig inom 30 dagar efter bekräftad leverans (om spårningsnumret visar “Paketet har levererats”).
En beställning som är försenad i 60 dagar betraktas som förlorad. Alla ”förlorade beställningar” återbetalas i sin helhet.
Skadade/defekta varor
Vid mottagande av din beställning bör du kontrollera att alla varor är i gott skick. Om en vara verkar vara skadad eller defekt, vänligen mejla oss inom 5 dagar efter mottagandet. Bifoga ett foto eller en video där skadan tydligt syns. Beskriv kortfattat skadan och skicka beskrivningen och bilderna tillsammans med ditt ordernummer till [email protected].
Vi kommer att granska ärendet och ordna med ersättningsvara eller återbetalning. Reklamationen gäller inte om vi inte kan finna något fel eller om kunden själv orsakat skadan, t.ex. genom normalt slitage eller felaktig hantering.
Garanti
Vi garanterar att alla våra produkter håller säljbar kvalitet. Garantin gäller endast i sällsynta fall där det föreligger ett tillverkningsfel. Den täcker inte normalt slitage, skador orsakade av olyckor, felanvändning eller vårdslöshet.
Byten
Tyvärr erbjuder vi inte byten av produkter för tillfället. Vi ersätter endast produkter om de är defekta eller skadade. Om du vill byta till en annan färg eller storlek hanteras det som en retur. Om något inte fungerade, vänligen mejla [email protected] för ytterligare hjälp.